viernes, noviembre 04, 2005

Clásico culebrerengo pa´recordar Simarik

Artist: Tarkan
Álbum: Tarkan o para su mayor economía encuentre el sencillo simarik en Cartoons vol II.

Takmis koluna ellin adamini beni orta yerimden catlatiyor
Agizinda Sakizi sisirip sisirip arsiz arsiz patlatiyor
Biz böyle mi gördük Babamizdan elle gülle rezil olduk
Yeni adet gelmis eski Köye vah dostlar mahv olduk

Refrain: (coro)
Seni gidi Findik kiran,
yillani deliginden cikaran,
Kaderim püsküllü belam,
Yakalarsam Muuuch Muuuch

Seni gidi Findik kiran,
yillani deliginden cikaran,
Kaderim püsküllü belam,
Yakalarsam Muuuch Muuuch

Takmis koluna ellin adamini beni orta yerimden catlatiyor,
Agizinda Sakizi sisirip sisirip arsiz arsiz patlatiyor.
Biz böyle mi gördük Babamizdan elle gülle rezil olduk,
Yeni adet gelmis eski Köye vah dostlar mahvolduk.

Refrain: (coro)
Seni gidi Findik kiran,
yillani deliginden cikaran,
Kaderim püsküllü belam,
Yakalarsam Muuuch Muuuch (BIS)

Ocagina düstüm yavru,
Kucagina düstüm yavru,
Sicagina düstüm yavru,
El amaaaaaaaaan.

Ocagina düstüm yavru,
Kucagina düstüm yavru,
Sicagina düstüm yavru,
El amaaaaaaaaan.

Refrain:(coro)
Seni gidi Findik kiran,
yillani deliginden cikaran,
Kaderim püsküllü belam,
Yakalarsam Muuuch Muuuch(x4)

2 Comments:

At 3:35 p. m., noviembre 04, 2005, Blogger The Ashtray Girl said...

La Verdad debo confesar que fui tan Vil, que teniendo la letra de la canción traté de de cantarla y fue imposible es muy complicado por Dios qué diablos es Kucagina düstüm yavru...ah?????

 
At 1:01 p. m., noviembre 10, 2005, Blogger Andrés said...

Yucadiafis gugalina potura
Yucadiafis gugalina potura
Yucadiafis gugalina potura
Yucadiafis elalaaaaaaaaaaaa

Terzcefe guarte ino
Ino hutare crecita
Ino hutare judire
Yocasti ulatera huiiiiiiiiii

A ver, cántenlo si pueden!!!!!!

 

Publicar un comentario

<< Home